JohnCarterIII
Administrator
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 917
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielbark
|
Wysłany: Sob 12:01, 24 Wrz 2005 Temat postu: Regulamin |
|
|
1 Użytkownik publikuje swoje komentarze i przemyślenia wyłącznie na własną odpowiedzialność. Administracja Forum Ostrego Dyżuru nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników na forum.
2 Na forum niedopuszczalne jest umieszczanie treści zawierających przekazy reklamowe bez porozumienia się z administracją (w tym moderatorami).
3 Niedopuszczalne jest umieszczanie na łamach forum treści uznanych powszechnie za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe i naruszających zasady etykiety, a także zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie, naruszające prawa innych osób albo naruszające zasady współżycia społecznego. Forum ma służyć wymianie poglądów i informacji, ale w sposób kulturalny i z poszanowaniem odbiorcy.
4 Użytkownik zobowiązany jest dbać o porządek na forum; w tym celu należy unikać zakładania wątków dotyczących tematów wielokrotnie już omówionych i/lub kwestii uznawanych na forum za oczywiste. By tego uniknąć, należy:
a) użyć wyszukiwarki forum. Istnieje duża szansa, że ktoś zadał już pytanie, które chcesz zadać Ty.
5Nowe wątki zakładać w odpowiednich działach. Każdy z działów ma opis określający jego tematykę. Jeżeli nie masz pewności, który dział jest najodpowiedniejszy dla Twojego tematu, umieść go tam, gdzie według Ciebie pasuje najlepiej - najwyżej zostanie przeniesiony przez moderatora.
6Powstrzymywać się przed umieszczaniem podobnych tematów/postów w kilku miejscach jednocześnie. Takie postępowanie jest postrzegane jako zaśmiecanie forum. Jeżeli wracasz do jakiegoś zagadnienia, dopisz się w swoim poprzednim topiku (w którym była o tym mowa) zamiast zakładać nowy.
7Wątki tytułować konkretnie, w sposób mówiący w skrócie o tym, czego dotyczą. Pamiętaj, że nadając topikowi konkretny tytuł, ułatwiasz innym korzystanie z forum i jednocześnie zwiększasz swoje szanse na uzyskanie odpowiedzi.
8Unikać zamieszczania w danym wątku kilku swoich postów z rzędu - jeżeli pojawia się potrzeba dopisania czegoś do wysłanego już posta, należy skorzystać z opcji "edytuj"
9Unikać zbaczania z głównego tematu wątku, ze szczególnym uwzględnieniem osobistej wymiany zdań (sprawy prywatne należy załatwiać przez PW).
10.Powstrzymywać się od nadmiernego wyrażania dezaprobaty z powodu tematu wątku, poziomu czyjeś wypowiedzi etc. Jeżeli uważasz, że czyjś post narusza regulamin lub prowokuje do tego innych, proponujemy zgłosić go administratorowi/moderatorowi.
Działania administracyjne związane z przestrzeganiem regulaminu:
11. Admin oraz moderatorzy zastrzegają sobie prawo do udzielania ostrzeżeń. Ostrzeżenia będą przyznawane za łamanie punktów powyższych . Przy udzieleniu 5 ostrzeżenia - użytkownik automatycznie jest banowany a tym samym traci dostęp do forum.
12 Posty i wątki niezgodne z regulaminem będa usuwane lub ich treść będzie modyfikowana przez moderatorów.
13Awatary, podpisy i inne pola pozostawione do dyspozycji użytkownika również mogą być modyfikowane, a niekiedy blokowane, jeżeli będą zawierać niedozwolone treści.
14Użytkownicy nagminnie łamiący regulamin i ignorujący upomnienia moderatorów powinni liczyć się z zablokowaniem dostępu do forum. Także jednorazowe przewinienia uznane przez któregoś z administratorów/moderatorów za ciężkie mogą zaowocować tym samym bez uprzedniego upomnienia.
15Konta osób, które się zarejestrowały, ale nie napisały nic w przeciągu miesiąca będą usuwane. Usuwane będą również konta osób, które piszą jako "klony" - czyli zarejestrowały się jako kilka osób.
Reklama
16Na forum nie wolno zamieszczać treści o charakterze reklamowym. W przypadku zamiaru zamieszczenia reklamy prosimy o uprzedni kontakt z administracją (w tym moderatorami). Posty zawierające reklamę będą usuwane bez uprzedniego powiadomienia.
Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania. Niniejszy regulamin nie ma charakteru ostatecznego; będzie w miarę potrzeb zmieniany lub uzupełniany za pomocą przyklejonych tematów bądź ogłoszeń zamieszczanych w dziale Administracja . Wskazane jest sprawdzanie co jakiś czas, czy w wymienionym dziale pojawiły się nowe topiki administracyjne. O poważniejszych zmianach użytkownicy będą informowani za pomocą metod dostępnych administracji (posty, PW, maile)
Pozdrawiam
JohnCarterIII
Post został pochwalony 0 razy
|
|